If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги здравейте! Сменям си термостата и охладителната течност и ще ви помоля да ми кажете как да си обезвъздуша системата?
Пробвах с търсачката, но нищо конкретно не намерих...
Има обезвъздушки на един от маркучите до термостата/ ще я видиш, пластмасова с прорез за отвертка/ и на самия радиатор най отгоре. Развий ги преди да започнеш да наливаш охладителната течност и гледай като потече от там и завиваш. Ще трябва да я загрееш после за да отвори термостата и за да си сигурен,че не е останал въздух докато работи двигателя развиваш по малко обезвъздушките да пусне течност. Доливаш до нивото и си готов.
Да, общо взето е това. На загрял мотор като отвори термостата и на развита капачка на казанчето отвии да потече като внимаваш да не си изгориш ръцете. В казанчето трябва да виждаш как циркулира течността. Ако не циркулира обезвъздушаваш докато започне.
Използвам темата....
За обезвъздушаването бях чувал, че клапите са на радиатора?!...къде точно се намират тези клапи за обезвъздушаване и напълно ли трябва да се отвият?!...съжалявам за тъпия въпрос, но вече седмица на мога да се оправя... колата е горната от подписа
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Моята тапа беше на пластмасов преход на единия маркуч.
Като се опитах да я развия се счупи и я замених с парче тръба. (2.4 136)
Обезвъздушавам си я от казанчето без проблеми.
Моята тапа беше на пластмасов преход на единия маркуч.
Като се опитах да я развия се счупи и я замених с парче тръба. (2.4 136)
Обезвъздушавам си я от казанчето без проблеми.
А от казанчето как се обезвъздушава?
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Просто му отиваш капачката докато не е загряла напълно ,че може да се изгориш.
Оставяш я да поработи 5-6 минути така.
После доливаш антифриз ако има нужда.
Това е .
Добре е да завъртиш врътката за парното към най-горещо.
Просто му отиваш капачката докато не е загряла напълно ,че може да се изгориш.
Оставяш я да поработи 5-6 минути така.
После доливаш антифриз ако има нужда.
Това е .
Добре е да завъртиш врътката за парното към най-горещо.
Снощи беше загряла до към 80 И...отвъртях капачката на съда, обаче не изплиска вода...нивото беше между минимума и максимума...понатисках маркуча от термостата към радиатора и поизлезе малко въздух...долях..само че долях над максимума..е не така че да прелее от гърлото, но над максимума отиде течността..предполагам не е проблем тва..
Намерих тази тапа за обезвъздушаване...на студена, не запаена кола, отворих капака на съда, отворих и тапата...течността веднага започна да тече от тапата и да намалява в съда....предполагам, значи, всичко е точно?!
Отвий пробката да потече или източи със спринцовка докато стигне чертата на максимума. Това е общо взето.
Добре, ще го направя...нивото на максимум трябва да е на студен двигател, предполагам?!
А иначе какво се случва ако нивото е над максимума...някой беше казал, че самото парно топли по-добре?!
ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.
Comment