Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се обезвъздушава 2.4 JTD 136hp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се обезвъздушава 2.4 JTD 136hp?

    Колеги здравейте! Сменям си термостата и охладителната течност и ще ви помоля да ми кажете как да си обезвъздуша системата?
    Пробвах с търсачката, но нищо конкретно не намерих...
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 136hp
    Rollin' On 18"

  • #2
    Има обезвъздушки на един от маркучите до термостата/ ще я видиш, пластмасова с прорез за отвертка/ и на самия радиатор най отгоре. Развий ги преди да започнеш да наливаш охладителната течност и гледай като потече от там и завиваш. Ще трябва да я загрееш после за да отвори термостата и за да си сигурен,че не е останал въздух докато работи двигателя развиваш по малко обезвъздушките да пусне течност. Доливаш до нивото и си готов.
    _156_2,4_JTD_136hp_-EX
    156 FL 1,9 JTD 115hp "05

    Comment


    • #3
      Да, общо взето е това. На загрял мотор като отвори термостата и на развита капачка на казанчето отвии да потече като внимаваш да не си изгориш ръцете. В казанчето трябва да виждаш как циркулира течността. Ако не циркулира обезвъздушаваш докато започне.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Мерси колеги!
        Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 136hp
        Rollin' On 18"

        Comment


        • #5
          Използвам темата....
          За обезвъздушаването бях чувал, че клапите са на радиатора?!...къде точно се намират тези клапи за обезвъздушаване и напълно ли трябва да се отвият?!...съжалявам за тъпия въпрос, но вече седмица на мога да се оправя... колата е горната от подписа
          ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
          DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

          ВАЗ 21079 1990 г.

          Comment


          • #6
            Като застанеш срещу колата има тапа горе в ляво на радиатора.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Като застанеш срещу колата има тапа горе в ляво на радиатора.
              на резба ли е...има една гумена тапа с прорез за отвертка...нещо не можах да я развия...не бях сигурен дали е това?!...
              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

              ВАЗ 21079 1990 г.

              Comment


              • #8
                Тапата е пластмасова и е на резба. Моята се скъса при развиване и я смених с метална.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Моята тапа беше на пластмасов преход на единия маркуч.
                  Като се опитах да я развия се счупи и я замених с парче тръба. (2.4 136)
                  Обезвъздушавам си я от казанчето без проблеми.
                  Last edited by Galeano; d.m.y г., 10:55.
                  sigpic Alfasud/156 1.8ex
                  156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                    Моята тапа беше на пластмасов преход на единия маркуч.
                    Като се опитах да я развия се счупи и я замених с парче тръба. (2.4 136)
                    Обезвъздушавам си я от казанчето без проблеми.
                    А от казанчето как се обезвъздушава?
                    ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                    DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                    ВАЗ 21079 1990 г.

                    Comment


                    • #11
                      Просто му отиваш капачката докато не е загряла напълно ,че може да се изгориш.
                      Оставяш я да поработи 5-6 минути така.
                      После доливаш антифриз ако има нужда.
                      Това е .
                      Добре е да завъртиш врътката за парното към най-горещо.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                        Просто му отиваш капачката докато не е загряла напълно ,че може да се изгориш.
                        Оставяш я да поработи 5-6 минути така.
                        После доливаш антифриз ако има нужда.
                        Това е .
                        Добре е да завъртиш врътката за парното към най-горещо.
                        Снощи беше загряла до към 80 И...отвъртях капачката на съда, обаче не изплиска вода...нивото беше между минимума и максимума...понатисках маркуча от термостата към радиатора и поизлезе малко въздух...долях..само че долях над максимума..е не така че да прелее от гърлото, но над максимума отиде течността..предполагам не е проблем тва..
                        Намерих тази тапа за обезвъздушаване...на студена, не запаена кола, отворих капака на съда, отворих и тапата...течността веднага започна да тече от тапата и да намалява в съда....предполагам, значи, всичко е точно?!
                        Last edited by milev86; d.m.y г., 13:03.
                        ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                        DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                        ВАЗ 21079 1990 г.

                        Comment


                        • #13
                          Отвий пробката да потече или източи със спринцовка докато стигне чертата на максимума. Това е общо взето.
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                            Отвий пробката да потече или източи със спринцовка докато стигне чертата на максимума. Това е общо взето.
                            Добре, ще го направя...нивото на максимум трябва да е на студен двигател, предполагам?!
                            А иначе какво се случва ако нивото е над максимума...някой беше казал, че самото парно топли по-добре?!
                            ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
                            DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

                            ВАЗ 21079 1990 г.

                            Comment


                            • #15
                              На студен нивото трябва да е на макс.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X